کامپیوتر الزهرا مشهد

کامپیوتر الزهرا مشهد
قالب وبلاگ

دوستای عزیزی که امتحانای فیزیکشونو عالی دادن

ولی برای اینکه عالی تر بدن

میخوان به صورت داوطلبانه و مجدد امتحان بدن

پنجشنبه صبح ساعت7:30تا 8 تشریف بیارن رفع اشکال

بعدشم امتحان تا ساعت 9 

بعد اونم کلاس اقای یوسفی در اتتظار شماست



نظرات شما عزیزان:

عزیزه
ساعت10:34---21 اسفند 1391
سلام جناب s.z عزیز/ یا دیگر افرادی که این پیام رو میخونن

من با جستجوی اینترنتی وبلاگ شما رو پیدا کردم - کار سختی نبود چون دوستم که دارم دنبالش می گردم بهم گفته بود در دانشکده الزهراس مشهد رشته کامپیوتر رو میخونه و البته اضافه کرده بود که ترم /سال آخر هستش. البته داشتن این اطلاعات نصفه و نیمه که ماحصل آشنایی کوتاه مدت من با محدثه خانوم 22 ساله بود برای یافتن ایمیل خودش کافی نیست. با این احتمال که شما به عنوان مدیر وبسایت و کسی که احیانا شناختی از بچه های گروهتون دارید خواهش می کنم درصورتی که به محدثه خانوم دسترسی دارید بهش بگین به ایمیل جدید من Azi_bahri@ymail.com یا azizheh_bahri@yahoo.com
ایمیل بزنه و من رو از نگرانی درآره. آدرس ایمیل اصلی من هک شد و اطلاعات مخاطبام رو از دست داد ه م.

از لطف شما بی نهایت ممنون م. لطفا در هر صورت من رو بی خبر نگذارید.
عزیزه بحری - دانشجوی دکترای مطالعات اقیانوس شناسی - دانشگاه دولتی واشنگتن - ایالات متحده


حسن اخلاقی مدیر وبلاگ پاتوق دانشجویان پیام نور
ساعت9:09---17 خرداد 1391
سلام . ممنون که سر زدید . وبلاگ خوب و جامعی دارید . موفق باشید...

ز.ک
ساعت10:16---15 خرداد 1391
مرسی از اطلاع رسانیتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:33 ] [ z.s ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

بچه های کامپیوتر الزهرا
نويسندگان
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:
فال امروز


آمار سایت